mandag 19. oktober 2009

Lille kosekanin

Om noen få dager har lillebror bursdag. På denne tiden i fjor, vagget jeg avsted fra kontroll til kontroll, med diger mage, og en guttebaby som turnet rundt der inne. Ennå visste vi ikke at det var akkurat deg. Lille du som gjorde familien vår helt komplett, en skikkelig røvergutt, med masse lyst hår, store blå øyne, og som nesten startet livet med en gapskratt :). Med en storebror som er høyt og lavt, og som stadig deler ut litt hardhendte klapp og klem, må du finne deg i litt av hvert, men alikevel er du verdens blideste babygutt. Ennå vil du kose på fanget mitt, og deler villig ut våte nusser til de du er glad i, og jeg elsker denne tiden. Lille kosegutt, det er vanskelig å ikke nusse deg helt opp når vi har lagt oss, men av og til bare må jeg. For om noen år blir du stor og tøff , men ennå er du nesten bare min.

2 kommentarer:

Øyeblikk sa...

nå måtte jeg tørke en liten tåre. Innerst inne er de små kosekaniner uansett alder;)

Unknown sa...

ble litt rørt selv, haha:)